lauantai 20. elokuuta 2016

Loma

Olen nyt ollut kohta pari viikkoa kesälomareissulla Etelä-Suomessa. Pääsääntöisesti täällä olen vanhempieni luona, mutta käyn myös muualla seikkailemassa. Tännepäin tullessa ei vielä ollut kovin selkeitä suunnitelmia loma tekemisestä, mutta sitä on matkan varrella kerennyt kertyä ihan hyvin.

Olen käynyt kavereiden kanssa mökkeilemässä, siskon ja tämän poikaystävän kanssa taiteiden yössä ja kummitytön kanssa leikkipuistoissa. Olen istunut kahviloissa ja käynyt kaupoissa. Jopa ruokakaupassa käynti tuntuu täällä niin kovin erilaiselta, valikoimaa kun on niin paljon enemmän kuin meidän pikkuruisessa lähikaupassa.
mökkeily maisemia

kalastus puuhia ja kesästä nauttimista, nappasin muuten kaksi ahventa!

Vielä aion lomaa jatkaa, ensiviikolla olisikin reissu äidin kanssa Prahaan varattuna. Sen jälkeen jään vielä hetkeksi, katsotaan nyt kuinka kauan viihdyn. Ainakin kummitytön siskon ristiäiset olisi vielä tulossa. Ja sitä ennen loistava syy etsiä uusi mekko!
Laiturilla nautiskelua


Kouvolan taiteiden yö

Koti pihan omenapuu
Kuinka luksusta että voi vain kävellä pihalle ja poimia täydellisen omenan syötäväksi!

2 kommenttia:

  1. Hyvä Minna! Sitten Prahan raportti. Molin siellä 1985. Ja ketjukolarissa. Keskimmäisessä Skodassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä minä! Raportoin pyynnön mukaan heti ja pikana ;)

      Poista